#1 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) En liten krise er i emning i heimen. Gummislangen mellom servopumpa og tannstanga har sprukket og jeg skal kjøre fra Bergen til nord-Norge på lørdag morgen. Kan jeg erstatte slangen med hvilken som helst annen gummislange? Møller skal ha 2800kr for slangen og Tess ville ikke anbefale en gummislange men solgte meg en under mye tvil. Hvor får jeg eventuelt kjøpt en slik slange? Noen som vet hvor stort trykk servopumpa jobber under? Slangen jeg kjøpte hos Tess tåler 25 bar. Alle svar mottas med stor takk! Hilsen Ragnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Er ikke helt sikker jeg, men er det ikke 110 bar da ? Vet at tess har laget slike til halve prisen av møller... men de stiller ike med garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 Uten å være helt sikker, mener jeg å ha hørt at denne slangen må tåle 120 bar..? Mulig det er usannsynlig høyt tall, men jeg mener å ha lest det her på forumet.. Søk og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2009 Takk for rask respons! Ser ut til at slangen må tåle mellom 120-140 bar, så gummislangen fra Tess funker nok ikke. Får se om jeg får laget til noe uoriginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2009 Er det noen her inne som har byttet den slangen og kan forklare framgangsmåten? Det er på kanten trangt ved tannstanga. Setter stor pris på alle svar og tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...