#51 Skrevet Juli 22, 2009 (endret) Hva sier folket da? Fredag 24. juli?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 22, 2009 Eg e med. Men virker som mange e på ferie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 22, 2009 Er på ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 22, 2009 Jeg er med 24:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 23, 2009 da var jeg hos legen, trolig bare en halsbetennelse men det har begynt å komme seg i å med at jeg nesten besvimte etter å tatt bloprøve i nei ikke i ene armen men BEGGE armene ! men satser på å komme om det blir fint vær hva og hvor var det vi skulle nå igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 23, 2009 Ble det ved hillandsvannet? Kan gjøre det så enkelt at jeg kan treffe de som er usikker på shell-stasjonen i knarvik også kan jeg lede ett helt folk utover:D Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 23, 2009 blir sikkert artig dette, får sjå om eg fåt tid til a stikke bortom en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 23, 2009 Hvilken side av yr.no og storm.no er best å stole på?=P I morgen melder yr 18 grader fra klokken 1800-2400. På storm melder de 13 grader og regn fra klokken 18:/ Er det flere som er in? Bør vel kanskje finne ett tidspunkt? Og heller ha det sånn at om været holder blir det noe av, er det surt ute så blir det avblåst? Eller? Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 23, 2009 Kjipt for de på feil side av NH broen som ser ut vinduet og ser regn. Så sitter dere og soler dere og griller på palmekysten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 23, 2009 vi tar det litt senere rundt 7tiden ? eller men tviler jeg gidder grille i regnet da kan vi heller dra bowle elns ? VW vs. Audi ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 24, 2009 Det er jo meldt knallvær! Treffes på shell i Knarvik klokken 2000? Husk engangsgrill da! Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 24, 2009 Goodie, satser på mange blir med då Ta gjerne med en venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 24, 2009 knallvær ? http://www.ba.no/vis/vaeret/?city=Knarvik&longitude=5.29&latitude=60.55&moh=37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 24, 2009 Det må være meeget lokalt:P eller? http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Lindås/Alverstraumen/ http://www.storm.no/vaer/339529 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 24, 2009 Veit no ikkje eg. Tok jo helt av her nettopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 24, 2009 det har ikke regnet så mye på lenge .... er litt skeptisk jeg men kanskje meg og 2 andre mk2er dukker opp =) mulig å få tlf nr av noen som er kjent der oppe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 24, 2009 Ser ikke ut til at yr og storm er noe å stole på Meetingen må jeg desverre stå over da det har kommet noe i veien:( Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 24, 2009 Nei, her ute i Hilland høljer det jo det Tror eg heller e med på å utsette denne grillingen eg..men det e jo treff no på tirsdag om eg ikkje tar feil? Kan diskutere det litt der kanskje, da er det jo flere og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 25, 2009 Nå e eg og hjemma fra ferie, så det passa jo fint at det ikje blei någe på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 26, 2009 Lodde stemningen for å prøve igjen neste helg da? Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 27, 2009 Prøve på det ja. Eg vurderer og å lage til grilling hjemme hos meg til helgen, men må nesten se kor mange her som tenker at de kan være med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...