#1 Skrevet Juli 2, 2009 Spørsmålet mitt er egentlig om det er mulig å bytte dørhåndtak direkte fra en type 89 til coupe type 85? tenkte å finne en bil på huggern og ta å skjære ut litt dørplate og dørhåndtak. blir dette mye ombygging eller er det bolt on? vet også at folk har fått tak i kit til type 85,men finner ikke dette selv. Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg mener jeg har sett dette før ja, men trur det må bygges om litt. Vet ikke hvor mye desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 Pappa hadde sånn kit på sin gt en gang i tiden, men mener han kjøpte dette fra rieger eller sgi.. Han husket ikke selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2009 eller er det noen som vet hvor mye jobb det er for fjernlukker? at jeg sveiser igjen der dørhåndtak har vært.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...