#1 Skrevet Juli 2, 2009 Noen som vet hvor jeg får tak i dette produktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Finnes lignende produkt fra Turtle, som du får kjøpt på Torshov, BilXtra og lignende. Biltema har vist en også. Ellers er NanoLotus Bilglass forsegling og anbefale, fåes kjøpt hos scandicshine.no og lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 Turtle har ClearVue eller hva det nå heter. Funker som en voks når du har det på ruta di. Har selv brukt det på mange biler, inkl Sciroccoen og der holdt det i ca 2mnd med vestlandsk-vår før jeg måtte påføre på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2009 Turtle har ClearVue eller hva det nå heter.Funker som en voks når du har det på ruta di. Har selv brukt det på mange biler, inkl Sciroccoen og der holdt det i ca 2mnd med vestlandsk-vår før jeg måtte påføre på nytt. Ok.. men du vet ikke hvor man får kjøpt Rain X? Har du selv prøvd Rain X? Hvordan syns du den funker i forholdtil clear vue? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2009 Har ikke prøvd RainX nei. De solgte den på Statoil heroppe en stund, så den er ikke så sjelden for å si det slik. Sjekk bilrekvisita og bensinstasjoner, Hamar er jo ikke mindre sentralt enn Molde akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2009 Okay.. vært innom Bilxtra, Mekonomen, Bilvarehuset og Torshov.. men ingen hadde!! Skal sjekke bensinstasjoner.. men Turtle funker bra den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2009 Den funker fint. Litt jobb å få "polert" ruta etter påføring, men den holder bra, perlet vannet utrolig bra og det ble ikke tull med at viskeren hoppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2009 Er ikke Rain-X gått ut da ?? Har ikke sett det på leeenge.....brukte det selv for mange år siden. Ingen andre produkt som jeg har prøvd som kan måle seg mot Rain-X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2009 Finner den hos http://www.swissvax.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2009 Finner den hos http://www.swissvax.no Se der ja.. takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2009 bare gode erfaringer med rain x Selger det på bensinstasjonene her i område hvert fall Eller kjøpte siste flaste i fjor, så kan jo ikke love at det finnes ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2009 Har nettopp lagt på denne. Trodde ikke mine egne øyne første gang det begynnte å regne. Gleder meg til neste gang.. http://www.nanowebshop.no/catalog/product_info.php?products_id=223&osCsid=d397770d6588afb3e19d7c7f563a1048 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2009 Kjøp NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett. Helt toppers, vannet bare renner av ruta.....slepper å bruke viskerene over 80km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2009 Den funker fint. Litt jobb å få "polert" ruta etter påføring, men den holder bra, perlet vannet utrolig bra og det ble ikke tull med at viskeren hoppet. Tungvindt å polere det bort etter at det har tørka. Vask med svamp og kald vann rett fra springen. Det blir bra som f....! Mener å ha hørt at turtel sin regnaviser er den samme som Rain X (kjøpt opp,) ikke sikker hær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 6, 2009 Dere bør se på youtube etter Aquapel vs Rainx Fikk en ampull med Aquapel for en hundrings på Larsens Bilpleie.. funker knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2009 Tungvindt å polere det bort etter at det har tørka. Vask med svamp og kald vann rett fra springen. Det blir bra som f....!Mener å ha hørt at turtel sin regnaviser er den samme som Rain X (kjøpt opp,) ikke sikker hær. Er ikke sikker sjøl, men den har akkurat samme konsistens og lukter dårlig hembrent, som Rain-X gjorde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2009 Jeg kjøpte Rain-X på min lokale BilXtra butikk, på Midtstranda. Stikk innom der du Espen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg kjøpte Rain-X på min lokale BilXtra butikk, på Midtstranda. Stikk innom der du Espen. Har vært innom der.. dem har den ikke lenger.. men Turtle clear vue er samma greia=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...