#1 Skrevet Juli 2, 2009 jeg har nå 225.45.17 dekk på audien,men syns det blir litt for klumpete:s vil tro det er 7 eller 7,5 bredde på felgen,har akkurat kjøpt bilen så har ikke sjekka så veldig enda:)får jeg det godkjennt med 215.40.17 eller evnt 215.35.17?felga er ikke innskrevet i vognkortet enda,skal gokjenne senken en dag og da tenkte jeg at jeg kunne slå 2 fluer i en smekk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 225/45-17 er den mest riktige dimmensjonen. de andre du nevner kan ha for liten lastekode og rulleomkredts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 hmm,kan hende jeg godkjenner med den dimmen og skifter om etterpå da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2009 205/50-17 er godkjent på 7" felger. Litt mer tvilsomt på 7,5" (strekk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2009 Går man ned i rulleomkrets fra originalt ser det bare idiotisk ut med mindre bilen er senket MYE mer enn det man noengang kan drømme om å få godkjent. Er felgen så smal som 7" er 205/50-17 et greit valg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2009 ja dere sier noe der,får vel bare beholde den dimmen,ser helt greit ut,er ikke noe showstopper heller akkurat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...