#1 Skrevet Juli 2, 2009 Hei. Kjøere en Audi A6 Avant 2000 mod 2,4 l bensin og har det siste året slitt med følgende.. Når der er varmt i været så er bilen veldig tungstartet. DMå dra den runt 10 sek på starteren før den vil starte. Så, noen ganger når jeg skal ta igang begynner den å ruse opp motoren til ca 1200 omdreininger og ned til 0 og opp igjen. Dette skjer en 3-4 ganger før bilen stopper helt. Dette er uavhengig om jeg prøver gi gass eller ikke. Å trykke inn gasspedalen har ingen funksjon når dette pågår. Har hatt bilen inne på Møller Gjøvik gjentatte ganger men de klarer ikke finne ut av det ettersom sånne type feil ikke vises på hiddenen. Jeg må komme ned dit og satse på at bilen ikke vil starte akkurat der og da sånn at de får diagnostisert under oppstart. Men dqa kan du jo være sikker på at bilen har startet som ei klokke Problemet oppstår uansett om bilen har stått i 5 min eller 20 timer.. Og når det er kjølig ute så starter bilen som ei klokke uanset om den er varm eller kald. Er jo bra at det er vinter halve året da iallefall.. hehe Noen som har vært borti samme/liknende problem?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Fattern hadde samme problemet på A4`en sin når utetemperaturen var over 20 grader. Mener å huske at det ble skifta en temp.føler, tror det va tempføleren for innsugslufta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2009 Kanskje jeg skal få de til å bytte den da.. Men rart de ikke har vært inne på tanken de på verkstedet.. Men mange takk. Vel verdt et forsøk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...