#1 Skrevet Juli 2, 2009 Motoren på min 93 80 b4 med ABK? motor 2liter 115hk, har en tendens til å skyte i nedoverbakke når man kjører på "motorbrems"? Feil tenning? Noen som vet hvordan og hva tenningen skal være på denne? Ser det står "super unlead" i tanklokket, skal disse kjøres på 98okt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Skal kjøres på 95 oktan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2009 Smelle i potta du mener? Hadde isåfall det samme på min.. Det kom pga en eksoslekasje jeg hadde, og ble helt bra igjen når jeg byttet eksosanlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2009 Ja, smelling i eksosen...Det kan nok stemme,har en liten eksos lekkasje, en eller annen plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2009 Da var eksoslekasjen funnet, sprukket eksos manifold.. Så da får det bare være, orker ikke bytte den for å bytte på nytt ved evnt. motorbytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...