#1 Skrevet Juli 2, 2009 Har byttet servopumpe da bilen var tung på rattet å dette ble en 2 feil på eu. (93mod passat)Hentet en brukt pumpe på huggeren og trodde alt skulle bli fint. men saken er at bilen er fortsatt tung på rattet. men hjelper noe hvis man har litt høyt turtall. Er denne pumpa ødelagt å el er det tannstaget? Har brukt vw servoolje. Begynner å bli lei av at den ikke virker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 reim som slurer, luftet systemet etter bytte av pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 hvordan lufte systemet da? trodde igrunn det luftet seg selv jeg? reima slurer ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2009 Løft hjula litt over bakken og sving fullt utslag begge veier. Skal holde med rundt 10 ganger hver vei. Ha lokket til servotanken åpent så luft kan komme ut. Blir den ikke bedre av det, så kan det være tannstanga. Husk å ikke tvinge servo'en i begge ender. Kan godt hende du må etterfylle litt olje etterpå også, så ha det for hånden. Kan jo såklart ha vært uheldig med delen fra høggern da, men prøv lufting først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2009 har gjort som du sa da jeg leste en annen tråd før jeg byttet. Så har vært på hoggern idag å fått ei ny pumpe(hehe greit med noe garanti) så får bytte i løpet av helga tenker jeg. Snakket med noen på verkstedet på skien bil og møller larvik og de hadde vel samme konklusjon om at pumpen ikke klarte å holde/lage nok trykk så de sa jeg burde bytte pumpa først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...