#1 Skrevet Desember 21, 2004 Hei Er det noen her som vet hvor man får tak i bensintrykkmåler til å sette på fuelrail, tenkte jeg skulle måle om jeg har riktig trykk. Evt. til å montere i kupe, m. giver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2004 Greit å ha den inni bilen. Jeg kjøpte Greddy elektrisk måler fra usa. Greit med el.giver og kun ledninger inn i bilen. Skal du ha den på fuelrail må du jo lage til et uttak, med mindre du har ekstern bensintr.reg. med uttak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2004 Greit å ha den inni bilen. Jeg kjøpte Greddy elektrisk måler fra usa. Greit med el.giver og kun ledninger inn i bilen. Skal du ha den på fuelrail må du jo lage til et uttak, med mindre du har ekstern bensintr.reg. med uttak:) Takk for tips, men skal bare ha det på midlertidig, for å sjekke om regulatoren er i strekk, derfor hadde det vært ok med måler rett på rail. Men hvis pris er ca lik så er det jo like fint med måler med elektrisk giver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2004 Skal vel ikke ha den på selve railen? Sett den på slange før rail, eller mellom rail og regulator, trykket er likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2004 ingen som har noen bilder eller slikt av hvor en slik måler er montert? evt noen linker til hvor man kan handle slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2004 ingen som har noen bilder eller slikt av hvor en slik måler er montert? evt noen linker til hvor man kan handle slikt? http://www.gruppe-s.com er grei å ha med å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...