Bensintrykkmåler på fuelrail..

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som vet hvor man får tak i bensintrykkmåler til å sette på fuelrail, tenkte jeg skulle måle om jeg har riktig trykk. Evt. til å montere i kupe, m. giver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha den inni bilen. Jeg kjøpte Greddy elektrisk måler fra usa. Greit med el.giver og kun ledninger inn i bilen. Skal du ha den på fuelrail må du jo lage til et uttak, med mindre du har ekstern bensintr.reg. med uttak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha den inni bilen. Jeg kjøpte Greddy elektrisk måler fra usa. Greit med el.giver og kun ledninger inn i bilen. Skal du ha den på fuelrail må du jo lage til et uttak, med mindre du har ekstern bensintr.reg. med uttak:)

 

Takk for tips, men skal bare ha det på midlertidig, for å sjekke om regulatoren er i strekk, derfor hadde det vært ok med måler rett på rail. Men hvis pris er ca lik så er det jo like fint med måler med elektrisk giver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke ha den på selve railen?

 

Sett den på slange før rail, eller mellom rail og regulator, trykket er likt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen bilder eller slikt av hvor en slik måler er montert? evt noen linker til hvor man kan handle slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen bilder eller slikt av hvor en slik måler er montert? evt noen linker til hvor man kan handle slikt?

 

http://www.gruppe-s.com er grei å ha med å gjøre : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.