#1 Skrevet Desember 21, 2004 Nå er det slik at jeg sikler på et lite prosjekt. Og nå har jeg en for hånden muligens. Problemet er bare at jeg ikke har plass til en bil til før vi får kjøpt oss gård! Og jeg har allerede 3 biler her hehe.. Er det noen som evnt. har en låve eller noe sånt til en aldri så liten bil ? Send evnt PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2004 jeg har plass til en bil frem til 1. mai ! Ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2004 PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2004 jeg har plass til en bil frem til 1. mai ! Ta kontakt førter du nå igjen Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2004 førter du nå igjen Arne? Nei, prøver bare å være hjelpsom! Nina Marie: PM sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...