Tour De Mjøsa 2009 - Lillehammer Søndag 06 September Kl 14.00

Anbefalte innlegg

mange vaske muligheter rundt der uten statoil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jet har selvvaskeanlegg oppe ved Elkjøp, i tillegg har den nye Statoil-stasjonen oppe forbi HiG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder vi oss til årets nykommer innen servering; vaffler!!?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver å ha seneste oppmøte for utstilling av bil til rundt fire/ halv fem. på Hamar blir dette litt utsatt på grunn av at det vil være treff i Oslo samme dag og det vil bli kolonnekjøring derfra og opp (ca kl 3).

 

Treffet vil bli avsluttet etter premieutdeling som vil bli rundt en time etter bedømming har blitt avsluttet. Tor Egil sitter på litt mere tider en meg så han får evt utdype / rette på meg.

 

Er det kommet noe endelig info om når oppmøte for utstilling stenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer :D bare jeg får meg nytt dekk i morra :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kommet noe endelig info om når oppmøte for utstilling stenger?

 

Har ikke sett noen info fra Tor Egil men da sier jeg rett og slett halv fem. så får vi holde oss til det. det blir sol og fint så ingen grunn til å stresse vel? kose oss i sola :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende jeg rekker Gjøvik. Vil ikke love noe dessverre. Er noe snacks som skal i bilen i morgen, så vi får se. :) Også får jeg heller ikke dratt før 15-16 på Søndag. Og hvis jeg ikke kan stille ut da så kommer jeg ikke. Ikke for å være kjip, men etter dømming drar jo folk igjen. Da vil jeg heller bruke god tid på det jeg skal med bilen. ;) Og jeg mener ikke dere skal holde "oppe" innmeldinga for min del. Er med på resten av Touren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende jeg rekker Gjøvik. Vil ikke love noe dessverre. Er noe snacks som skal i bilen i morgen, så vi får se. :) Også får jeg heller ikke dratt før 15-16 på Søndag. Og hvis jeg ikke kan stille ut da så kommer jeg ikke. Ikke for å være kjip, men etter dømming drar jo folk igjen. Da vil jeg heller bruke god tid på det jeg skal med bilen. ;) Og jeg mener ikke dere skal holde "oppe" innmeldinga for min del. Er med på resten av Touren.

 

Ring meg når du kan evt dra du ;) så skal vi se hva vi får til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg stort! Håper på sol å fint vær:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja for det har jo "nesten" ikke regnet noe særlig på østlandet i det siste... : mad :

 

men vi ses i morgen folkens, la oss håpe og tro værgudene er med oss:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, desverre har værvarselet snudd men det sier null regn i det minste ;) Kle dere varmt. vi har uansett varm kaffe, vaffler og pølser å varme oss på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at YR varslet stemmer bedre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få kommet til Lillehammer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om jeg tar en tur med Golfen i dag da, bare for å spise søndagsmiddag på McDonalds :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra oppmøte i dag! meget vellykket treff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel skrive her og siden dette er den offisielle treff tråden til Tour De Mjøsa.

 

Takk igjen for et kjempetreff som vanlig. Mange blide mennesker og mette munner. Håper både pølser og vaffler smakte.

 

Håper alle velger å komme på Hamar treffet også den 15 August. dette blir en høydare siden vi får bruke plassen og lokalene til Møller som er uten tvil noe av norges fineste møller lokaler.

 

Vel møtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe vaffeljernet ble ordentlig innkjørt nå da!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall bra oppmøte:D bra vær og meget vellyket treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott dag ja, masse fin bil og koselige folk;)

Masse creds til gutta som har arrangert, lekkert med egen plass og alt det der!

 

Litt flaut og komme med vinterhjul, men kom rett fra ferie og sommerfelgene ligger trygt på jobben med ny gummi.. så da fikk det gå sånn, var verdt turen likevel :)

 

Er det en bildetråd ute ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker forhåpentligvis opp på hamar, satser på at golfen er oppe og går igjen med 5-trinnskasse og ny cluch som tåler dieseltrimminga da :P

Ta seg turen til lillehamer å hvæ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer tilbake fra Sverigetur den 15. Ankommer Elverum den dagen, men aner ikke når... Får håpe jeg får mulighet til å få med meg Lillehammertreffet i år også, i hvert fall! Helst i egen bil, i stedet for "firmabil"... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg alle er klare for Tour De Mjøsa Hamar Lørdag 15 August Kl 14.00 på Møller Bil Hamar :)

 

Også satser vi på at det blir stor kolonne fra Oslo : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.