Tour De Mjøsa 2009 - Lillehammer Søndag 06 September Kl 14.00

Anbefalte innlegg

Jeg kommer, i ny bil : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, i ny bil : rock :: rock :

 

ME LIKE :D

 

kommer jeg å :) med vinterfelger :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ;) men ser ut til at vært blir overskyet, bedre enn regn men håper på sol ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også;)

Fler i fra lena-gjøvik området som skal dit ell??

kunne det kanskje vært en ide med kollonne til hamar??=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt sikkert enda om jeg rekker å bli ferdig med bilen på fredag, men skal jeg oppover så kommer jeg i fra Hadeland og blir evt med på en kolonne :) Vet dessverre ikke før på fredags kvelden om jeg får blitt med :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer.. (hvis jeg har skilter... ) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært tøft om vi i fra Lena/gjøvik eller hadeland hadde fått til ei kolonne da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Updates

 

Da kommer en liten update ang treffet på Møller nå førstkommende lørdag den 15. aug. (som de fleste nå bør ha fått med seg :P )

 

Har vært i samtale med Møller i dag og de har egentlig oppe til kl 14. men som avtalt har de sagt seg villige til å ha åpne lokaler til rundt kl 17, deriblandt delelager dersom noen skulle ha interresse av å handle noen "deler".

Det kommer til å være 2 fra salgavdelingene som også forøvrig stiller med demo biler for en evt prøvekjøring dersom noen ønsker dette. De kan også sette opp pris på en evt "ny/brukt" bil.

Det vil også være 2 stk tilgjengelig på delelageret. Verkstedet vil være stengt men dersom noen ønsker å være med på en liten "guidet" tur er dette fult mulig, bare avtal med selgerne som er tilstedet så fikser de dette.

 

Når det gjelder vask og shinnings av klubbiler har møller bestemt seg for å stenge hele bakgården deriblandt vaskehallen, de har kun en hall så dersom alle skal vaske her blir det kø.. så ergo, all vask må da skje på statoil stasjonen rett over gata. (de har 3 vaskeplasser og 1 vaskemaskinhall)

En annen ting er at alle de vanlige kundebilene blir kjørt i bakgården(noe som kan bli noe trangt) slik at vi får ALL plassen foran og på hver side til full disposisjon til utstilling.

 

Ved ankomst til Møller (regner med de fleste vet hvor det er) gjør vi på følgende måte. Siden det nå kommer en laaaaaaang kollone fra oslo og treffet som har vært der,så kan vi nok regne med en del biler og noe kø. Så for å hindre for mye trafikk kaos og kø på den vanlige gjennomfartsveien så kjører vi HELT inn veien i mellom Møller og Bertel O Steen (mercedes/peugot) og rundt den siste trafikk øya til høyre og opp igjen mot utstillingsplassen.(skal prøve å se om jeg får satt opp noe sperrebånd) Når pengene er betalt hos "innkrever" stilles bilene enkelt og greit på sin respektive side. Altså VW på VW halvdelen og AUDI på AUDI halvdelen.

Det vil være en parkeringsvakt på hvert merke. P-plassene er ganske bra merket så parker midt i mellom hver strek evt følg anvisning fra P-vakt. (greit å kunne få opp dørene og dommere kan gå rundt bilene uten at de må smyge seg gjennom)

 

Ellers kommer jeg til å være tilstede fra rundt 13 og bistå med teltoppsett,rydding av plassen for kundebiler,trekking av div strøm,fyre opp vaffelpressa og kaffetrakteren, etc..

 

Innkjøring er fra kl 14 men dersom noen kommer før er det bare å komme, men ta forbehold om at ikke alt er riktig klart før da.: rolleyes

 

Tittet så vidt innom storm.no og værmeldingen for treffet ser ut til å virke lovende.

 

http://www.storm.no/vaer/hamar

 

16 grader og sol fra kl 12.00 kan vi vel akseptere ;)

 

Så da er det bare å vaske og shine biler, dra med folk, gjerne venner og bekjente og få de med inn i klubben eller få de til bytte merke (dersom de ikke kjører vag fra før :P ) Så får vi lage en knall dag med mye bra bil og blikkfang - Hjertelige velkomne skal dere være alle sammen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en kjapp oppdatering jeg og da med litt priser og småtteri.

 

Mat og drikke:

 

Pølse i lompe 10kr

Vaffel (uten lompe :P) 10kr

Brus 10kr

Kaffe 5kr

 

Diverse:

 

Skiltplater (vanlig skilt ikke nye plast typen) 50kr

Vacn klistremerke 10kr

Mjøsa lokallag t-skjorte 100kr

 

Vi har også med oss lokallags gensere så alle har muligheten til å se og kjenne på disse. Mulighet for å bestille er jo såklart også tilstede da.

 

Ellers er det bare å dukke opp når dere kan. Som Raymond skriver så velger møller å ha ekstra lenge oppe bare for oss og utvider tilbudet med mulighet for prøve bil og gjøre et godt kjøp. Såvidt jeg vet får vi litt ekstra gode priser denne dagen ;)

 

Vil oppfordre alle som kommer om å kaste søpla si der det er ment å kastes. Ikke settes bak en bil eller bare legge det igjen. Dette gjør det så utrolig mye triveligere for alle sammen. Takk på forhånd :)

 

 

VEL MØTT FOLKENS!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at det er spådd dårlig på lørdag. flytte det til søndag, da er det fint vær ; )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir nok litt vanskelig gitt :P

Ser på Storm nå og nå er det meldt 17 grader og lett regn... hmm jaja, oppdateres hele tiden, men vi får ta det som det kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo gromvær akkurat nå, så får håpe det holder seg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg bare tulla, kommer i morra uansett : p er spåd 0.9mm med regn, det er ingenting. p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger noen bilder på mediaforumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gjenstår bare Lillehammer, vell møtt alle sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er vaskemulighetene på Lillehammer? Er det selvvask på statoil der?

Andre muligheter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er vaskemulighetene på Lillehammer? Er det selvvask på statoil der?

Andre muligheter? :)

Selvvask på Statoil Strandtorget ja. :) Poletter eller 5, 10 og 20kr. Er ikke så mange andre muligheter i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar får lillehammer, håpe på fint vær:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dette blir siste utstillingstreff for i år og vi ønsker alle velkommne til en fin dag med mange fine biler. pølser, vaffler, brus og kaffe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg ble beordret til å bytte jobbhelg, naturligvis... : bh :

 

Jaja, dere får ha det hyggelig, alle sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeeeee kjæææææm ;) (ikke i Renault denne gangen forhåpentligvis ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer og ta turen igrunn. Hvordan er det med hoteller i nærheten til en overkommelig pris for 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.