vindusvisker virker bare på trinn 2 og stopper tilfeldig.

Anbefalte innlegg

Siden dette er siste feilen for å få passaten godkjent prøver jeg lykken med litt hjelp her inne. Har en 93mod passat 16v hvor vindusviskere bare virker på øverste hakket(er vel trinn2) og stopper når man drar ned spaken uavhengig av hvor viskerene er. Har prøvd å bytte motor da jeg var borti det samme på en gammel golf jeg hadde. men det hjalp ikke. Snakket med en på delelagret i skien som mente det var intervall releet som var gåent. Noen som har vært borti lignende?`Dumt å kjøpe ett rele til 600kr hvis det ikke er feilen. Noen som vet hvem plass dette har i sikringstavla evnt. nr på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta opp vindusvisker motoren og rens og spenn di fjærbelastede kontaktene .. du skjønner når du ser det.. gjore det på min passat 1990 mod jeg hadde en gang, funket det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kan jo prøve. synes bare det var rart når det er samme feilen med begge motorene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kan jo prøve. synes bare det var rart når det er samme feilen med begge motorene...

leste litt dårlig.. men er standard feil på disse, er et plastlokk på motormekanismen, bak dette finner du disse fjærbelastede kontaktene evt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.