Foringer til audi S2 coupe.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd powerflex foring kitt til 80/90/RS2 og Coupe Q, Sport Q, 80&90 Avant Q forings kit

men ingen av disse passer til audi S2 coupe, Det er bare foringene til bærearmene bak og stabs tag. foran som passer fra disse kitta : bh :

Er det noen som vet vilke foringer som passer på bærearmene foran og stab stag. bak.

Det må da være noe og få tak i til disse bilene :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er to typer foran hvertfall

Kommer om på om du har støpte bruer eller de av blekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det stål eller alu bærearmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være en av disse:

PFF3-101 Are For Steel Wishbones

PFF3-102 Are For Alloy Wishbones

Denne passer kanskje bak om staget er 12mm PFR3-511-12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd PFF3-101 Foringer fremre bærearm (stålarm) men disse er får små dimmen på disse er 37mm.

Jeg har målt bærearmene mine og de er 44mm

Jeg har sendt mail til foringer.no venter forsatt på svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PFF3-102 er til alu bærearmer jeg har stål. Vet du måla på disse foringene til 034motorsport.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes bare disse to typene, de største er til støpte armer, de minste er til pressa.

Legg inn et bilde av bærebrua di du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt of topic men :) neon som veit / har bilder av hvilken vei dem øvre/ytre foringene bak skal stå på en s2 sedan , ein luring som har satt dem på forskjellig vei på bilen min pluss mange skiver som mangler diverse plasser så foringene sklir ut . koslig ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt of topic men :) neon som veit / har bilder av hvilken vei dem øvre/ytre foringene bak skal stå på en s2 sedan , ein luring som har satt dem på forskjellig vei på bilen min pluss mange skiver som mangler diverse plasser så foringene sklir ut . koslig ja :)

Øvre/ ytre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes bare disse to typene, de største er til støpte armer, de minste er til pressa.

Legg inn et bilde av bærebrua di du.

Her er noen bilder av bærebrua de er nok støpt men det er ikke i alu.

bærearm1.jpg

bærearm2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha PFF3-102 du da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha PFF3-102 du da

Er du sikker PFF3-102 er jo til alu bærebru og mine er ikke i alu det har jeg sjekka med magnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er støpte bruer og er jo det du har så de skal passe ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja s2 sedan/avant har øvre berearm oppe med 2 foringer invendig og ei ytre som står rett atmed hjulet i øverkant bakstilling ja , og ei av dem er snudd gal veg av en eller annen årsak ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker PFF3-102 er jo til alu bærebru og mine er ikke i alu det har jeg sjekka med magnet.

Hei

Bare for å oppklare litt. Det er ikke snakk om alu, begge typer bærearmer er stål men ene typen er pressa og den andre typen er støpt (Alloy = legering, stål er en legering av jern og karbon).

Det er to typer foringer, de pressa armene bruker små (37mm), de støpte armene bruker store (ref 44mm som du har målt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Bare for å oppklare litt. Det er ikke snakk om alu, begge typer bærearmer er stål men ene typen er pressa og den andre typen er støpt (Alloy = legering, stål er en legering av jern og karbon).

Det er to typer foringer, de pressa armene bruker små (37mm), de støpte armene bruker store (ref 44mm som du har målt).

OK takk for info:) da ble jeg litt klokere

For når jeg bestilte så ble jeg bedt om og oppgi om jeg hadde aluminium eller stål bærearmer ikke rart men blir forvirra : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.