#1 Skrevet Juli 3, 2009 Nå har jeg prøvd powerflex foring kitt til 80/90/RS2 og Coupe Q, Sport Q, 80&90 Avant Q forings kit men ingen av disse passer til audi S2 coupe, Det er bare foringene til bærearmene bak og stabs tag. foran som passer fra disse kitta Er det noen som vet vilke foringer som passer på bærearmene foran og stab stag. bak. Det må da være noe og få tak i til disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2009 Er to typer foran hvertfall Kommer om på om du har støpte bruer eller de av blekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2009 Stemmer det stål eller alu bærearmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2009 Ingen som kan hjelpe meg ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2009 Skal være en av disse: PFF3-101 Are For Steel Wishbones PFF3-102 Are For Alloy Wishbones Denne passer kanskje bak om staget er 12mm PFR3-511-12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2009 Først må du finne ut om du har Alu eller Stålarmer foran. Så kan du ta en titt her: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=foringer&subgid=44&gid=1 Eller så kan du kontakte Bård som driver foringer.no og så finner dere helt sikkert det som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2009 Jeg har prøvd PFF3-101 Foringer fremre bærearm (stålarm) men disse er får små dimmen på disse er 37mm. Jeg har målt bærearmene mine og de er 44mm Jeg har sendt mail til foringer.no venter forsatt på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2009 Det er PFF3-102 du skal ha. Evt disse http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=507 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2009 PFF3-102 er til alu bærearmer jeg har stål. Vet du måla på disse foringene til 034motorsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2009 Det finnes bare disse to typene, de største er til støpte armer, de minste er til pressa. Legg inn et bilde av bærebrua di du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2009 litt of topic men neon som veit / har bilder av hvilken vei dem øvre/ytre foringene bak skal stå på en s2 sedan , ein luring som har satt dem på forskjellig vei på bilen min pluss mange skiver som mangler diverse plasser så foringene sklir ut . koslig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2009 litt of topic men neon som veit / har bilder av hvilken vei dem øvre/ytre foringene bak skal stå på en s2 sedan , ein luring som har satt dem på forskjellig vei på bilen min pluss mange skiver som mangler diverse plasser så foringene sklir ut . koslig ja Øvre/ ytre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2009 Det finnes bare disse to typene, de største er til støpte armer, de minste er til pressa. Legg inn et bilde av bærebrua di du. Her er noen bilder av bærebrua de er nok støpt men det er ikke i alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2009 Skal ha PFF3-102 du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 5, 2009 (endret) Skal ha PFF3-102 du da Er du sikker PFF3-102 er jo til alu bærebru og mine er ikke i alu det har jeg sjekka med magnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 5, 2009 er støpte bruer og er jo det du har så de skal passe ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 5, 2009 ja s2 sedan/avant har øvre berearm oppe med 2 foringer invendig og ei ytre som står rett atmed hjulet i øverkant bakstilling ja , og ei av dem er snudd gal veg av en eller annen årsak .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 6, 2009 Er du sikker PFF3-102 er jo til alu bærebru og mine er ikke i alu det har jeg sjekka med magnet. Hei Bare for å oppklare litt. Det er ikke snakk om alu, begge typer bærearmer er stål men ene typen er pressa og den andre typen er støpt (Alloy = legering, stål er en legering av jern og karbon). Det er to typer foringer, de pressa armene bruker små (37mm), de støpte armene bruker store (ref 44mm som du har målt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 6, 2009 Hei Bare for å oppklare litt. Det er ikke snakk om alu, begge typer bærearmer er stål men ene typen er pressa og den andre typen er støpt (Alloy = legering, stål er en legering av jern og karbon). Det er to typer foringer, de pressa armene bruker små (37mm), de støpte armene bruker store (ref 44mm som du har målt). OK takk for info:) da ble jeg litt klokere For når jeg bestilte så ble jeg bedt om og oppgi om jeg hadde aluminium eller stål bærearmer ikke rart men blir forvirra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...