Anbefalte innlegg

fikk nettopp MC innsuget mitt fra tyskland, har tidligere kjørt med (tror det er KG) innsug, men på MC innsuget som jeg fikk er det ikkeno hull/feste til innsugstempsensoren :confused:

er hull på begge mine KG innsug, men på MC innsuget er det ikke, og på ledningsnettet som jeg har lagt opp på bilen (MC1), er det jo en innsugstempføler.. bør jeg få borra opp hull til den, eller er den ikke så farlig på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på noen er det vanlig at sensoren sitter på intercooler røret. du kan jo borre hull til den:) du fikk med føleren av meg ? dumt jeg allerede har utvida åpningen min til større sensor, hvis ikke kunne vi bare bytta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, fikk borra opp hull til sensoren og gjenga til skruefester, så da er det i orden, er jo en flate midt oppo der som det sikkert skal sitte på enkelte, ble vel på samme plass som din satt, på toppen like etter gasspjeldet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bytter du innsug ?? Hva er forskjellen ??

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger gasspjeld fra MC motor, og da trenger jeg også MC innsug, for jeg tror ikke MC og KG gasspjeld går om hverandre, MC gasspjeldet er ovalt, KG er helt rundt og det går noen ekstra kanaler fra der gasspjeldet er ovalt på MC innsuget som det ikke gjør på KG

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey:) bra du fikk det til! Sensoren satt på toppen der rett etter spjeldet ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.