#1 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg har etterfylt litt olje på bilen med jevne mellomrom de siste årene, men i dag tror jeg muligens jeg fant kilden. Når jeg tok av luftfilterboksen som står rett oppå motoren (rundtfilter) så oppdaget jeg at der var olje under, rundt og inni. Hva kan være årsaken til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2009 det er vel fra veivhusventilasjonen olja kommer fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2009 ehhmm!! Er dette den slangen som kommer inn i luftfilterboksen fra undersiden? Så ut som det var en form for ventil der. Hva betyr det at det kommer olje fra veivhusventilasjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2009 Skal komme litt oljedamp der..er normalt..er bunndelen av motor som puster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...