#1 Skrevet Desember 22, 2004 Jeg skal ha sveiset nye kanaler og bakskjermer til Lurifaksen min, (84mod GTI) og det er mye som tyder på at han som har sveist for meg tidligere har gått lei av VAG. Mokkamann!!! Så bare lurer på om det er noen her som kanskje har lyst til å ta på seg en slik jobb? Er foreløpig bare på innhenting-av-pris-stadiet, men skader jo ikke å spørre her heller... Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2004 Hei, Tenkte jeg skulle slå følge. hvis du finner noen som gjør det billig så har jeg en golf som trenger samme behandling. Billigste foreløpig er ca. 3000 kr. men det er jo hær oppe i Tromsø da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2004 Alternativt så blir det jo å gjøre det selv med hjelp fra en kollega på jobben, men det er vanskelig å sveise bakskjermer, så det hadde vært kjekt med litt hjelp herfra hvis noen har lyst til å ta på seg litt jobb for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...