Feilmelding Passat 3bg 1.9TDI

Anbefalte innlegg

Hei. Får opp en feilmelding på Passaten til sjøla, som jeg ikke aaaaner hva betyr. Vet det er noe med bremsesytemet, men ikke akkurat hva. Kan noen hjelpe meg? Ganske irriterende under kjøring, og kommer opp ganske ofte. Er det noe veldig galt slik at bilen ikke bør kjøres med før det er fiksa?

Legger opp et bilde. Håndbrekklampa lyser også når meldingen kommer opp, så regner med det er noe med håndbrekket?

DSC00154.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forøverig en Passat 1.9TDI 130hk 2003 mod..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Får opp en feilmelding på Passaten til sjøla, som jeg ikke aaaaner hva betyr. Vet det er noe med bremsesytemet, men ikke akkurat hva. Kan noen hjelpe meg? Ganske irriterende under kjøring, og kommer opp ganske ofte. Er det noe veldig galt slik at bilen ikke bør kjøres med før det er fiksa?

Legger opp et bilde. Håndbrekklampa lyser også når meldingen kommer opp, så regner med det er noe med håndbrekket?

Står helt sikkert i instruksjonsboka hva problemet kan være.

Du bør sjekke nivået på bremsevæska. Hvis dette er lavt, bør du få undersøkt om du har lekkasje noen plass.

Kan også være at det bare er varsling for tynt bremsebelegg. Kan ikke tysk jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopp!

Defekte bremser.

Se bruksanvisning.

Det er vel det som står i allefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopp!

Defekte bremser.

Se bruksanvisning.

Det er vel det som står i allefall

Oki. Takk skal du ha:) Bremseklossene og skivene er ikke slitt, så de skal være grei..Kan jeg bruke vanlig bremseveske fra Statoil? Hvis det er lite veske..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan helt sikkert bruke den ja, men om de har to forskjellige må du sikkert bruke den dyreste ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.