Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvor ECU befinner seg? Bilen er en S2 90mod. 3b motor. Har funnet en boks under baksetet bak førersetet, men får ikke kontakten til å stemme med opplysninger på internett. Denne kontakten har 35 pinner. Jeg trodde det skulle være 55 pinner. Fargekodene stemmer heller ikke med de skjemaer jeg har funnet på internett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min S2 94 ABY lå denne hjernen under gulvteppet på passasjer siden. På "skråen" opp mot torpedoveggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På både 200 20v, s2, s4 og s6 ligger den som Hans Petter sier bak sparkepanelet på passasjersiden. :)

 

På 200 20v er ikke dekselet festet med skruer engang, bare presset på plass. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På både 200 20v, s2, s4 og s6 ligger den som Hans Petter sier bak sparkepanelet på passasjersiden. :)

 

På 200 20v er ikke dekselet festet med skruer engang, bare presset på plass. : ja :

 

*host*

det er nok festet med en liiiiten skru i nedkanten Knut Arne :) Den havnet dog fort i grusen utafor første gangen jeg skrudde opp der.

 

Den boksen under baksetet på førersiden er styreenheten til abs-bremsene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fant boksen til slutt. Den var trødd langt opp bak ventilasjonsanlegget. Var et sant h....vete å få løs. Måtte slippe ned vifta for å kunne lirke den frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.