#1 Skrevet Juli 3, 2009 Hei, har no endelig fått installert faceliftlykt(depo) til min pre-facelift a4-b5. (-97 mod) Har kjøpt plugg og stikker på møller og fått kobla opp ledningane, men ser at det er en egen plugg til blinklysa(er av typen som er i samme stykket som hovedlysa, men har egen plugg), og lurer på om nokken har en smart idè til å få tak i desse pluggane. Delenr på møller, eller nettbutikk, eller kanskje nokken he nokre liggande? Fer berre koble til med flatstift intil vidare, men e no ikkje optimalt på sikt. Mvh Karl Peter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2009 dem er bare å vri ut og sette inn di til orginal lyktene. hele pæreholderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2009 Ja, stemmer, takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2009 Fan, det skulle jeg ha tenkt på!! Jeg klippet av pluggen og laget en overgang og masse greier jeg.. doh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...