#1 Skrevet Juli 4, 2009 Hvilken sensor får Mac11 hjernen på mc1 motoren signal om vanntemp fra? på vannstussen mot blokka sitter det en rekke sensorer, bl.a den 3/4 pola multitemp sensoren, er det denne hjernen får signal om vanntemp fra? på mitt ledningsnett er det kun 2 ledninger som skal til vanntempsensor, han jeg kjøpte ledningsnettet av brukte en svart 2 polet sensor, der 6 første i delenummeret er 035 919, men dette finnes ikke ifølge etka til Mc motor, kun hvite 2 pola som gir signal til måler inne i bil. finnes også svarte 2 pola, men dette er ikke til MC motoren. noen som har noe peiling på dette? finnes det en 2 pola sensor jeg kan bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2009 Motorstyringen på MC får signal fra en 1-polet sensor, enten den som sitter helt foran på toppen foran pluggen til sylinder 1, eller den som sitter der øvre radiatorslange går inn på motoren. Den ene er til motorstyringen, den andre til tomgangsstabilisatoren. De er like, så hvilken ledning som sitter hvor spiller egentlig ingen rolle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2009 okei, så de 2 ledningene jeg har på ledningsnettet mitt, skal sitte på hver sin 1 pola sensor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2009 Hvis det er to separate ledninger som ender sånn ca. samme sted og som har en kabelsko hver, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2009 okei, takk for info Eyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2009 men den som sitter under pluggnr 1 har ikke slik kabelsko. disse må være til noe anna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2009 Alle sensorene i det området er følgende: * 1-polet i toppen rett foran/under plugg 1. Denne er til motorstyring eller tomgangsstabilisering. * 1-polet på toppen av vannflensen. Denne er også til motorstyring eller tomgangsstabilisering. * 3/4-polet (stor) under på vannflensen. Til instrument, klimaanlegg og varsel om overoppheting. * 2-polet på siden av vannflensen. Til elektrisk sirkulasjonspumpe/radiatorvifte med motor av. (etterkjøling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2009 http://www.gtquattro.com/files/harnesslabels.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2009 http://www.gtquattro.com/mcwiring.html Her har du mesteparten av infoen du trenger Tore:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2009 takker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...