styling lykter til audi 100 (c4)

Anbefalte innlegg

hei noen som har noen sider eg kan finne lykter til min c4??? venstre lykt fremme er sprukket. så like godt å sette på noen tøffere lykter i samme slengen. har sett en del audi 100 med uorginale lykter men finner ingening til denne på nette. helst devileys. men alt av interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er tingen på disse bilene om du ikke har S4 eller TDI er og sette på TDI lykter, der er det linselykter på nærlys og tåkelys. Ser utrolig mye finere ut, men styling lykter på disse bilene er ikke veldig fint... Noen ser sel ok ut, men ville hatt noe i orginal look, ikke reflektor lyktene de er til og spy av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, linselyktene er finest! Men er jo gøy å ha en litt spesiell bil! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW! :P

Minner veeeldig om Merce! :P haha! Da tar man LITT av :P

De bak var fine da, de "smoked" (min mening) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke de bak var så ille jeg heller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte frontlyktene mine, men det er av merket TYC. Disse er identiske med orginale bortsett fra at de er sorte inni (utenom relfektorer da).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW! :P

Minner veeeldig om Merce! :P haha! Da tar man LITT av :P

De bak var fine da, de "smoked" (min mening) ;)

Hvis du titter litt på noen tråder her.. Feks fredrik olsen sin. Så ser du mange ting du kan gjøre.. Ang spesiell bil så har du en litt spesiell og unik bil allerede... : haha :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte frontlyktene mine, men det er av merket TYC. Disse er identiske med orginale bortsett fra at de er sorte inni (utenom relfektorer da).

Den venstre lykta mi er TYC.. ;) Står på glasset.. ;)

Men den ser helt original ut... jeg har jo testet ut å ha den svart inni, men tok det vekk pga EU-kontroll... Så de kommer nok på, sammen med egenstøpte øyelokk! :P

Ja ja Mikkel, du har vell fulgt med på Bilforumet du da! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TYC leverer nok også erstattnings glass vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TYC Leverer hele lykter, Lav kvalitet.. H4-pluggen min er smeltet! Men i Hella-lykta på andre siden er den like fin.

Men tilbake til Topic:

Jeg så en som hadde lynselyktene (S4/TDI) som var litt modifisert, han hadde tatt av glasset sprayet den ytterste reflektoren svart (Chromdekselet rundt lykta) og satt glasset tilbake med LaminX-film på (smoked).. Veeeldig pent skal jeg si dere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.