Anbefalte innlegg

Jeg ser på biltema sine sider og sikler etter de 100W pærene med hvitt lys som de har.. Er det så at man kan ødelegge reflektorene ved å bruke disse? Har så dårlig lys på bilen at jeg har store problem i regnvær og mørke... Frister utroooolig mye å montere disse pærene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser på biltema sine sider og sikler etter de 100W pærene med hvitt lys som de har.. Er det så at man kan ødelegge reflektorene ved å bruke disse? Har så dårlig lys på bilen at jeg har store problem i regnvær og mørke... Frister utroooolig mye å montere disse pærene....

 

Les det første innlegget på denne linken: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16315

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... jeg er dårlig til å bruke søkefunksjonen.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Biltema sine pærer er ikke verdt en dritt!!!hehe...har kjøpt mange av disse pærene...og de har en gjennomsnittlig levetid på 14 dager......dyrt!!

 

Prøv derimot osram sine 55watt cool blue, meget godt tilfreds med disse. Det nærmeste du kommer xenon, ivertfall på min bil, disse er meget fine blå/hvite og jeg er sikker på at jeg fikk 10-30% bedre lys:) de koster 189kr/pr stk i H1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema sine pærer er ikke verdt en dritt!!!hehe...har kjøpt mange av disse pærene...og de har en gjennomsnittlig levetid på 14 dager......dyrt!!

 

Biltema's standard-pærer (55 watt) er ikke dårlige, selv om en ikke tar prisen i betraktning, men 100 wattere, blå pærer eller gold pærer er jeg enig, ikke verdt pengene.

 

Som et eksempel så hadde jeg et sett Hella Rallye 1000 fjernlys på min bil sist vinter. Disse lampene bruker H2 pærer. Jeg hadde en Philips 55 watt i en lampe og prøvde en Biltema 100 watt i den andre, og det var merkbart dårligere lys i 100 watteren enn i Philipsen på halve styrken. En kunne se på lampa at 100 watteren var svakere og gulere enn Philipsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt så har du møkkanomen sine "xenon fake pluss mange prosent styrke" pære til 4-500 kr.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt så har du møkkanomen sine "xenon fake pluss mange prosent styrke" pære til 4-500 kr.......

 

Merkelig det skal vere så svakt lys da.. Har du noen tips Helge? Kan det hjelpe å legge opp nytt ledningsnett med 2.5 kvadrat til lysene direkte fra batteriet og bruke gamle ledningene til styrestrøm på et rele? Jeg har sett mange tips her på forumet, og skal iverksette disse når jeg kommer meg innendørs et sted.. -10 grader er litt vel kaldt......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele-kobling av hovedlys er nok et bra tiltak!!! Sinnsyk forskjell før og etter.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte Philips Cool Blu på faderen sin Vento og han sa det ble veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele-kobling av hovedlys er nok et bra tiltak!!! Sinnsyk forskjell før og etter.......

 

Dette er et veldig bra alternativ, slikt får du kjøpt på Feks. Biltema koster ca 149,- og er bare plugg & play : ja : . MEN vil advare dere mot bruk av sterke pærer fra Biltema, har kjøpt mange forskjeldige typer der og di fungerte greit men ikke så lang levetid på di.. Men nå sist så eksploderte pæra og resultatet var en ødelagt hovedlykt.. Og det ble dyrt.. vel siden dette så er jeg veldig skeptisk til slike pærer..

 

Men di har jo mye kult innen lys da, som f.eks slike neon ringer til å tre ned på pæra som gløder etter man har stengt av lyset .. holder en god stund også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da kjøper jeg et sett på biltema og ser hvordan det funker når det blir montert.. Noen som vet hvor man får kjøpt Philips Vision plus pærer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.