#1 Skrevet Juli 5, 2009 Slenger ut noen raske bilder fra Lillestrøm i går Fytti grisen for en herlig dag!! ENJOY: smil : Har ikke giddi å redigert noen av bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2009 Mye gromt å se på i gatene i lillestrøm i går ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2009 deilig dag ja:) jeg hadde litt problemer med kjøing,lå på kokepunktet gjennom hele byen,men det gikk bra:o håper på fler bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2009 Var absolutt en knalldag! Blei litt varmt til tider inne i byen der. Måtte stoppe å kjøle ned motoren litt. Bilen vår er den sølvgrå Corvetten til venstre i bildet her btw. Svingte innom en venn av fatter'n for å kjøre samlet innover. Han har et og annet gromt kjøretøy i garasjen. Corvette prosjekt (gule), 2004 Corvette C5 Z06, boss hoss 350, boss hoss 502 big block (502hk!) sykkel + litt annet snacks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2009 Og jaggu kom det ikke en boss hoss til som skulle slå følge innover Noen bilder fra treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2009 630hk kompressormata Mustang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2009 Bilen min ble litt småvarm den også gitt, men det gikk heldigvis bra Men var nok ikke langt unna å koke midt i sentrum tenker jeg. Var bra runden hadde en lang strekke med litt høyere hastighet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2009 Bilen min ble litt småvarm den også gitt, men det gikk heldigvis bra Men var nok ikke langt unna å koke midt i sentrum tenker jeg. Var bra runden hadde en lang strekke med litt høyere hastighet;) Hehe ja, gikk bra med oss også, trengte bare noen min. med panseret oppe. Så det var mange som sleit med varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...