#1 Skrevet Desember 22, 2004 Ønsker dere alle sammen en God Jul og et Godt Nytt Bilår Takker for det gamle og ønsker dere velkommen til mange spennende aktiviteter i året som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2004 God Jul ja alle mann! Håper jeg får kjøpt meg en annen bil i det nye året også skal jeg prøve å bli litt mer aktiv Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2004 Jeg overbringer de beste ønsker for høytiden, og alt godt for det nye året, til både dere i lokallaget, og deres nærmeste. Jeg vil også takke for et fint år vi har hatt sammen, og gleder meg til nye opplevelser i 2005! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2004 Bla bla bla, god jul dere:D Helt enkelt, helt greit; Trond: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 God Jul folkens!!:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...