Anbefalte innlegg

Hei

Har fått en gnukke-lyd i forstillinga på Passat'n, 01 130TDI, etter senk.

Har satt på TA-Teknixs sett og byttet topplagrene. Disse (topplagene) kjøpte jeg hos NBS, harde som hockey-puck'er, kan disse skape lydene mine?

Idag når det plutselig er knapt 15 grader ute, er lyden mye mer fremtredende enn når det er varmere.

Smurte inni støvhettene på demperne rett etter settet ble montert fordi jeg hørte lyd, og leste i en annen tråd her at disse kunne være for tighte på støtdemper-stengene.

Noen som har noe ide, lignende problem?

Mvh Kai-Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det samme på min, med FK Sett. lurer på om det ikke er støvhettene. Jeg har bytta alle foringene også.

Viktig å løsne på foringene når du senker, de blir stående i spenn vist de ikke skrus til når bilen står på hjula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å rugge på bilen istad og da fikk jeg frem litt lyd.

Har egentlig ikke hørt noe om det å slippe løs foringene mine.

Er det de indre i bånn og topp det eller?

Kan disse lage litt lyd?

Rart det blir mer når det er kaldt ute!

Kan jeg slippe løs foringene mine nå, vis det har noe å si? Hvordan?

Vil dette forandre noe, iforhold til hjulvinkler, bilen er juster! Har kjørt under 1000km

Mvh Kai-Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også slik gnukke lyd foran på venstre side... finner ikke ut av det..: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også slik gnukke lyd foran på venstre side... finner ikke ut av det..: bh :

Høres ut som om det er mest på min venstre side og! Og om jeg har vindu nede synes jeg ikke jeg hører låta, mens medvindu igjen gnukker det fælt. Akkurat som om det er noen som gnur noe av gummi i motorrommet. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om det er mest på min venstre side og! Og om jeg har vindu nede synes jeg ikke jeg hører låta, mens medvindu igjen gnukker det fælt. Akkurat som om det er noen som gnur noe av gummi i motorrommet. : bh :

Tror det er støv kappa til støtdemperen som lager ulyd til meg.. brukte opp de orginale støvkappene, men med nye fjærbenslager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er støv kappa til støtdemperen som lager ulyd til meg.. brukte opp de orginale støvkappene, men med nye fjærbenslager

Hvordan fjerbeinslager? Org. eller andre? Jeg kjøpte nye på NBS

På mitt sett satt det nye støvkapper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte nye sachs lager på hellanor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.