#1 Skrevet Juli 5, 2009 Noen somm har en lmm til s2 og låne meg, skal se om min er blitt dårlig.. Send på ei melding eller ring 98011055.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2009 har en som står på s2 en min du kunna prøvd men usikker på om min er 100 % og egentlig .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 har en som står på s2 en min du kunna prøvd men usikker på om min er 100 % og egentlig .. skal se etter eg har siftet drivstofffilter om fjuskingen er der fremdeles, om den er det kan eg ta kontakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2009 når fjuska den da ?? ved belastning og høgt laddetrykk ?? isåfal så er det vel feil i området coilan .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2009 når fjuska den da ?? ved belastning og høgt laddetrykk ?? isåfal så er det vel feil i området coilan .. mellom 4 og 5tusen omdr. fra 5 og oppover fungerer den fint igjen, men skal få skiftet det bensinfilteret så får en se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...