#1 Skrevet Desember 22, 2004 Nå får det være nok... det som kunne skje måtte skje... bremserør satt fastrustet i skruehylsen så rør og alt gikk rundt og det var ingen utvei enn å skru til det knakk.. så nå sitter jeg her uten bremserør som fungerer og.. Ringte AIS og de hadde et som de mente skulle passe.. på'n igjen.. ut å shoppe.... Tror jeg begynner tidlig på øl'n i dag gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2004 Stå på d går nokk bra t slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2004 Ja, alltid skal det være noe. Håper det ordner seg for deg. Det er jo "bare" lille julaften i morra, så det er ennå litt tid igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2004 Alt er i skjønneste orden nå de folka på AIS var ufattelig serviceminded! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 Høres bra ut, ikke kjekt å gå uten bil nå i julestria 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2004 Tror jeg begynner tidlig på øl'n i dag gitt... Skååål!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...