ved montering av justerbart a4

Anbefalte innlegg

hei, akkurat kjøpt meg justerbart senkesett til bilen og lurer på om jeg trenger noe for og montere dette settet på bilen?

tusen takk for svar: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eksempel noen slite deler som må byttes sammen med dempern eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen ting som ryker eller noe når jeg tar av de gamle demperne? elller noe jeg burde bytte når jeg første har demperne av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg aldri byttet dette på en a4. men, tror ikke du trenger noen ekstra deler. men, prøv å søk litt på forumet her så regner jeg med at det ligger et par andre tråden som omhandler det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler det og bytte fjørbeinlageret (toppen av demperne foran)når du først tar demperne foran av....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei. den er grei : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifte blinklysolja kan være lurt, så ikke ventiltåa mister fargen... det hørte jeg de pleide å gjøre på kai's klipp og knull!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.

Det du kan være obs på er den skiven som nederste pakningen der med fjærbenslageret sitter på.. den pleier å være rustet ihjel. Nummer 9 på deletegningen i ETKA om jeg ikke husker feil.

Foran var holderen til fjørbenslageret mitt fucked, så der måtte jeg ha en ny slik en og nye muttere som man fester demperen til gjennom karosseriet.. ser ut som det ruster ihjel lett foran.

Annet enn det er det greit å ha nye bolter til å feste bunnen av demperen til karosseriet.

Husk at disse må MINST ha en gradering på 10.9, og bruk mutter med skulder. Det beste er å kjøpe dette av Møller.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror forresten det er dårlig med fjærbeinlager på bilen han skal på med coilovers på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og dårlig med det? mener du at jeg ikke har det? swr du har samme type bil!

hehe : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jeg fjørbein eller ikke?

på bmwn jeg hadde skiftet jeg dempertårnpakning elns. må jeg gjøre noe sånt?

jeg har fått et verksted til og sette på senkesettet, kanskje ikke det lureste med tanke på penger osv. privatfolk gjør det billigre, men men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har fjærbein, men ikke fjærbeinlager. Fjærbeinet ditt står i ro og beveger seg kun opp og ned. Navet er derimot lagret opp, men det er en annen historie :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.