Kan jeg bruke "servotronic" tannstang på bil som ikke har det fra før av?

Anbefalte innlegg

Har en 95`a8 som jeg holder på å bytte tannstang på.. den har vanlig servo..

også har jeg demontert ei tannstang fra en delebil jeg hadde som det var servotronic på..

noen som vet om jeg kan bruke den servotronic tannstanga på bilen som ikke har servotronic? Vet tannstanga passer sånn fysisk sett.. bare lurer på om det går an å bruke den uten å koble til servotronicen liksom... Kjipt å måtte bruke masse penger på ny når jeg har en liggende liksom..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Men om denne er lik som på A6 C4 så har jeg liggende tannstang uten servotronic og kan bytte med deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Men om denne er lik som på A6 C4 så har jeg liggende tannstang uten servotronic og kan bytte med deg.

Takk, men de er nok ikke like dessverre..:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal kunne bruke det. Men du må koble opp strøm til den, også trenger den hastighetsignal...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal kunne bruke det. Men du må koble opp strøm til den, også trenger den hastighetsignal...

Hmm, okey.. men er bare et stikk med 2 ledninger på den tannstanga da.. vet ikke åssen jeg skulle koble det såfall...?

Går det ikke an å bruke den uten å koble til servotronic`en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan brukes. Om Servotronic ikke er tilkoblet vil den være som en normal tannstang. Uansett trenger du bare hastighetssignal og strøm til styreenheten (egen boks inni bilen), så virker det, så like greit å koble det opp med det samme. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan brukes. Om Servotronic ikke er tilkoblet vil den være som en normal tannstang. Uansett trenger du bare hastighetssignal og strøm til styreenheten (egen boks inni bilen), så virker det, så like greit å koble det opp med det samme. ;)

Okey :D da skal jeg se om jeg klarer å rote fram styreenheten fra den delebilen jeg hogget for en stund siden.. så blir det nok servotronic hvis ikke det er for mye arbeid..:) men høres jo ganske lettvint ut... takker for svar!..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.