#1 Skrevet Juli 5, 2009 har et lite spørsmål. den abs lampa i bilen lyser litt innimellom. så hvis jeg stopper bilen å starter opp igjenn så er den borte. hva kan det være for noe rart? mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 kan høre ut som det er en abs føler som er i ferd med å ta kvelden eller har litt dårlig kontakt. få noen til å ta en diganose på bilen så ser du fort hva feilen er tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2009 hvis jeg kjøper en sånn kabel de har på finn.no osv til 300 kr. vil jeg finne ut sånne ting da? har en bærbar pc med windows xp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2009 mulig du får det til med den kabelen uten at jeg har testet det. den orginale kabelen fra rosstech koster vel ca 3500 kroner. men, det er sikkert noen i nærområdet der du bor som har sånn kabel som kan feilsøke for deg. hvor er det du bor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2009 bor i bjørkelangen. ca 30 min fra lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2009 da kan du jo ta deg en tur til meg så kan vi få sett på det. nummeret mitt står i signaturen min så avtaler vi når det måtte passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2009 det hadde jo vert kjempe knall. i dag må jeg fikse en liten vannlekasje jeg har fått. men kan sende deg en melding en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...