#1 Skrevet Juli 5, 2009 Hei. Trykktestet s4'n pga. mistanke om lekkasje i dag, og fant en ødelagt ventil (?) tror i hvertfall det er det, men er ikke greit å si siden den er veldig ødelagt Sitter under T-stykket som sitter på en "tapp" på undersiden av innsuget. Noen som vet hva denne er til, hva den heter, og eventuelt delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2009 Har funnet ut at det er en enveis-ventil. Men vet ikke hva den er til. Prøvde å forklare til en på ett delelager på audi i dag, men han skjønte ikke hva jeg mente, og sa det var lite vitså ringe dit med så lite info. Enda jeg sa at det er en ventil under innsuget, rett ved siden av spjeldhuset. Forklarte deretter at under innsuget er det bare ett "luftuttak" på dette sitter det ett t-stykke av gummi og under der igjen sitter det en ventil. Håper noen skjønner hvilken jeg mener hvertfall?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 -og at noen kanskje kan sjekke delenummer for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2009 er en enveisventil i forbindelse med veivhusventilasjonen, når du slipper gassen og spjeldet er stengt suger denne opp luft fra veivhuset... finner ikke de på møller i etka da? sikkert vanskelig å forklare over telefon, men om du dukker opp selv og hjelper til med å navigere deg frem så finner dere den nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2009 Forklarte godt og må si jeg ble overrasket over at dem ikke skjønte den. Tar i mot en del lignende bestillinger på jobb, og mener at hvis han kunne jobben sin ville han tatt den der menmen, samme det. Ble mer skuffet over at jeg ikke fikk den e-mailen de sa de skulle sende fra etka Kan ringe den andre forhandleren i nærheten i morra. Mer hjelpsomme der. Sikkert en grunn til at man alltid må vente litt i telefonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...