Anbefalte innlegg

har en a4 sedan som skal lakkes har gjort alt forrarbeidet selv bilen er færdig grunnet og demontert. noen som vil annslå en pris på lakkering på værksted?

pris sålangt er 30000 hos kar på mo hmmm det var da fryktelig. får vel regning for at di måtte sende en mail til meg åsså

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde du få for under 20 000. Hva har du grunnet med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at noen synes det er problematisk at du har gjort grunnarbeidet selv. Uansett må du ringe rundt for pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vel være GODT under 20 000 det vel.. Jeg tenker mer sånn 12 000. Men du får se hva du får til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunning er av type akzo nobel lesonal primer filler. 12000 ja det hørtes jo fornuftig ut. jeg hadde aldri betalt 30000 for å lakke bilen når jeg har gjort alt grunnarbed selv. har en kompis som mulig kan lakke bilen for 10 lapper med fargebytte. noe forslag til farge en veldig spesiell farge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.