#1 Skrevet Juli 5, 2009 Hva lader en S4 2.2T orginalt? Er chippet og eneste eg vet om chippen er at det står 199kw i vognkortet så er tydligvis registrert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 Skal lade 2barA, med en liten overboost på 2,1barA i noen sekunder. Men så spørs det om du har 2,5bar eller 3bar MAP-sensor... For har du 3bar MAP-sensor stemmer ikke tallet i kjørekomputeren din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 Eg koblet til Analog måler i går. Da viste den stabil 1.5 under hele pådraget. Er kanskje vanli dette da for en chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2009 Vell.. i dag viste den maks 1.6 noen ganger og nedi 0.5 noen ganger på samme gir,turtall. Så bruker den bra med bensin.. så er nok noe muffens ute å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2009 Høres ut som om du ikke får ladetrykk... 1,5-1,5 på instrumentet, sier meg at det kun er wastegatefjæren som holder igjen. N75-ventilen din er ikke med. Enten er N75 defekt, eller så vil ikke hjernen gi deg noe boost, av en eller annen grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...