Anbefalte innlegg

Driver å setter sammen elnettet ved sikringsboksen i min 83 golf gti..

Har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på:

Denne jordingskontakten, hvor skal den? på sikringsboks, hvor i så fall? Eller skal den på jordingspunktet ved rattstammen?

IMG_0516.jpg

Disse kontaktene var merket likt og passer sammen, men ser ikke riktig ut da de grønne ledningene ikke fortsetter! Skal det være sånn? Finner ingen annen kontakt som kan passe her heller..

Den store kontakten kommer fra motornettet..

IMG_0517.jpg

Har to kontakter uten merking som hverken passer sammen eller noen annen plass. Har ingen andre kontakter til overs heller.

IMG_0518.jpg

De går inn i reléet nr.15 på bildet:

IMG_0519.jpg

De forgrener seg også til pin G9 (hvit kontakt) og (sort kontakt) til en mindre kontakt (oppe til høyre i bildet) som går videre inn på nettet til dashen..

IMG_0518.jpg

Om noen kan svare på noe av dette hadde jeg blitt kjempeglad :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff deg Haynes manualen først som sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den.. Men finner ikke de to løse kontaktene hvertfall og ikke jordingskontakten.. Den siste kanskje jeg finner men tenkte noen visste! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noen flere i området rundt deg som har tilsvarende bil du kan se på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vw har somregel liggende mange løse ledninger {koblinger dette er da til endel ekstrautstyr. bare prøv deg fram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noen flere i området rundt deg som har tilsvarende bil du kan se på?

Er en stubb til nærmeste med mk1 gti, men sitter vel samme boks og nett i mk2 gti?

vw har somregel liggende mange løse ledninger {koblinger dette er da til endel ekstrautstyr. bare prøv deg fram.

Okey, så de to kontaktene kan da være til noe som ikke sitter på bilen da..

Men den jordingen er i grunn viktigst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.