#1 Skrevet Juli 5, 2009 Har titta litt og søkt litt men uten funn som har noe med dette å gjøre. Så jeg spør. HAr en corrado(89) bakstilling liggende i garasjen, med alt av br rør, brekkwire og bremser. Så er jeg rimelig skuffa over bremsene på min golf2 (91) 1,8 med tromler bak. Så jeg lurte på om jeg skal bygge om til corrado g60 bremser rund baut. Passer corrado bakstillingen rett opp i golfen eller må jeg flytte over spindler og hele pakka? Noen som veit hvor like corradoen sin og golfen sin bakstilling er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 Det burde gå greit det men det er litt forskjell i bredden (sporvidden) ca 15mm (mener jeg å huske). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2009 Tror det skal gå å bare bytte spindlene over fra Corrado til Golf bakstillinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...