Anbefalte innlegg

Det er jo forskjell på disse bilene hva AC angår. Det er levert med forskjellig type gass på den gamle og den nye typen. Så jeg lurer litt på om det går an å bruke den nye typen radiator på det gamle kjølesystemet? Eller må rør og alt annet byttes for at det skal fungere?

Trenger en tynnere radiator for å få på en liten FMIC siden den orginale IC'n virker å være litt liten ved aktiv kjøring.

Prøve å gjøre det som kan gjøres for å slippe å kutte i den nye S4 fangeren jeg har montert. Ihvertfall ikke kutte så mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilkoblingene har ikke samme dimensjoner og sitter ikke på samme sted, så det prosjektet blir vanskelig uten å få laget nye slanger, og da snakker vi $$$..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilkoblingene har ikke samme dimensjoner og sitter ikke på samme sted, så det prosjektet blir vanskelig uten å få laget nye slanger, og da snakker vi $$$..

Hehe, her forutsa jeg til trådstarter at orakelet visste dette :)

Men om man har slangene, passer de i den andre enden slik at man kan benytte ny AC-radiator med slanger på gammelt system?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle gjengene er forskjellige, gjennom hele systemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å jobben med å bytte alt er stor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet på min... Måtte ut med hele registerboksen. Av med venstre forskjerm, for å få byttet den tørkeren, eller hva det enn er. Jævlig knot å få skiftet de rørene som går bakover langs rammevangen. Ellers er det ganske greit.

Og har du først registerboksen ute, ville jeg sjekket tilstand på vifta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også byttet hele anlegget på min S4, ganske omfattende trass i at motoren min var ute så kom lettere til alt.

Men ja, ALT må byttes, er forskjeller på koblingene så rørene går ikke om hverandre.

Byttet også selve vifte saken i vannkassen også, mest siden eg hadde alt fra samme bil og denne har pollenfilter, her måtte og varmeapparatet ut for å få inn og ut rør og ac-vifte. Så endel jobb er det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.