#1 Skrevet Juli 5, 2009 Det er jo forskjell på disse bilene hva AC angår. Det er levert med forskjellig type gass på den gamle og den nye typen. Så jeg lurer litt på om det går an å bruke den nye typen radiator på det gamle kjølesystemet? Eller må rør og alt annet byttes for at det skal fungere? Trenger en tynnere radiator for å få på en liten FMIC siden den orginale IC'n virker å være litt liten ved aktiv kjøring. Prøve å gjøre det som kan gjøres for å slippe å kutte i den nye S4 fangeren jeg har montert. Ihvertfall ikke kutte så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 Tilkoblingene har ikke samme dimensjoner og sitter ikke på samme sted, så det prosjektet blir vanskelig uten å få laget nye slanger, og da snakker vi $$$.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2009 Tilkoblingene har ikke samme dimensjoner og sitter ikke på samme sted, så det prosjektet blir vanskelig uten å få laget nye slanger, og da snakker vi $$$.. Hehe, her forutsa jeg til trådstarter at orakelet visste dette Men om man har slangene, passer de i den andre enden slik at man kan benytte ny AC-radiator med slanger på gammelt system? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2009 Alle gjengene er forskjellige, gjennom hele systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2009 å jobben med å bytte alt er stor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg byttet på min... Måtte ut med hele registerboksen. Av med venstre forskjerm, for å få byttet den tørkeren, eller hva det enn er. Jævlig knot å få skiftet de rørene som går bakover langs rammevangen. Ellers er det ganske greit. Og har du først registerboksen ute, ville jeg sjekket tilstand på vifta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2009 Har også byttet hele anlegget på min S4, ganske omfattende trass i at motoren min var ute så kom lettere til alt. Men ja, ALT må byttes, er forskjeller på koblingene så rørene går ikke om hverandre. Byttet også selve vifte saken i vannkassen også, mest siden eg hadde alt fra samme bil og denne har pollenfilter, her måtte og varmeapparatet ut for å få inn og ut rør og ac-vifte. Så endel jobb er det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...