#1 Skrevet Juli 6, 2009 Vet ikke om det er riktig sted å plassere denne tråden jeg, men ble Audi 100 typ 44 levert som sport-utgave med RUNDE hjulbuer bak, kombinert med quattro og 2,3 l 5'er? Og vil det være mye arbeide å få godkjent bytte av motor til nyere 5'er med turbo i en slik bil? Har en '90 sedan med runde hjulbuer bak, som er vistnok registrert med 2,3 l og quattro, men kan det være at disse hjulbuene er sveiset inn i ettertid og ikke levert orginalt? Evt. hvis denne er importert, kan dette være levert i Tyskland f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2009 Man fikk vel 100 sport med vanlig 5'er ja... Mener å huske det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 Ja, ble levert både med 2.3 sugefemmer, 2.2 10v turbo og TDI, og både som FWD og quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2009 Ja, ble levert både med 2.3 sugefemmer, 2.2 10v turbo og TDI, og både som FWD og quattro. Ikke så veldig mange med sugis eller TDI... Hører vel til sjeldenheten å se noe sånt.. Dag fant en på mobile.de for en stund siden.. Isåfall har du en sjelden bil Espen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2009 Takker for informasjon... Har ikke bilen i mitt eie nå, men mulig jeg anskaffer denne. Problemet er at den p.t er ombygget med annen motor, og ikke orginal, men visstnok er orginalt elnett intakt.. Så vi får se.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...