Golf III med tull i tenninga

Anbefalte innlegg

Har en 95' Golf III 2,0i Gl(ADY) som det er noe tull med tenninga.Ringte til Møller for å få justert denne men de hadde 5 ukers ventetid(!) så ringte jeg til ett lokalt verksted men de sa at det ikke bare var til å sette lampe på å justere etter den?

Fikk en til å kikke på den i går å han justerte den slik at den tenna på rette sylinderen(for frihånd).

Stemmer det som det lokale verkstedet mitt sier??Isåfall,hvordan får jeg justert denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer som verkstedet sier.

Er en spesiel måte og justere disse motorene på, man må inn med diagnose utstyr og sette tenninga i grunninnstilling for å så justere fysisk etter dem har gjort det (mens den står i grunninnstilling)

På noen av motorene skal man også justere tenning med temp.føler tatt av og på 2000rpm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for kjapt svar!

Da må jeg vel på Møller med den...:( Hvis det ikke er noen i Haugesundsområdet som kan dette?Møller nevnte Aksdal bil,men vet ikke om de har alt verktøyet som trengs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.