#1 Skrevet Juli 6, 2009 Har en 95' Golf III 2,0i Gl(ADY) som det er noe tull med tenninga.Ringte til Møller for å få justert denne men de hadde 5 ukers ventetid(!) så ringte jeg til ett lokalt verksted men de sa at det ikke bare var til å sette lampe på å justere etter den? Fikk en til å kikke på den i går å han justerte den slik at den tenna på rette sylinderen(for frihånd). Stemmer det som det lokale verkstedet mitt sier??Isåfall,hvordan får jeg justert denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2009 Stemmer som verkstedet sier. Er en spesiel måte og justere disse motorene på, man må inn med diagnose utstyr og sette tenninga i grunninnstilling for å så justere fysisk etter dem har gjort det (mens den står i grunninnstilling) På noen av motorene skal man også justere tenning med temp.føler tatt av og på 2000rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 Takker for kjapt svar! Da må jeg vel på Møller med den... Hvis det ikke er noen i Haugesundsområdet som kan dette?Møller nevnte Aksdal bil,men vet ikke om de har alt verktøyet som trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...