#1 Skrevet Juli 6, 2009 Hei Noen med vagcom i Oslo som har lyst til å hjelpe meg å få needlesweep, video in motion og fjerne beltevarsel på min A4 B8 2010? Forslag til andre ting som er greit å få gjort gjennom vagcom? Reinart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg har vag com jeg men er ikke helt sherrif på den enda. Men hvis du har lyst kan vi jo teste litt. Hvor i Oslo Bor du? Mvh Chris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2009 Hoi! Har snakket litt med Jens Laureta. Er bare å avtale med han og stikke innom jobben vår så har jeg alltid med kabelen! Video In Motion på din er jeg litt usikker på, men det kan vi sikkert finne ut av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2009 Hoi! Har snakket litt med Jens Laureta. Er bare å avtale med han og stikke innom jobben vår så har jeg alltid med kabelen! Video In Motion på din er jeg litt usikker på, men det kan vi sikkert finne ut av! Nice, er du tilbake fra ferie nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2009 Jeg har da aldeles ikke vært på ferie, er Jens som har det. Reiser 15. August jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2009 Var innom jobben din fra 1400-1430 istad, men du var ikke der. Snakket med Jens. Han sa du var hos legen. Passer det klokka 17 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2009 Kl. 17 i dag passer utmerket. Kan møte deg i garasjen/rett utenfor. Beklager at jeg ikke svarte i telefonen, men den lå på lydløs i bilen til dama, og legen var heeeeemskt treg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2009 Kl. 17 i dag passer utmerket.Kan møte deg i garasjen/rett utenfor. Beklager at jeg ikke svarte i telefonen, men den lå på lydløs i bilen til dama, og legen var heeeeemskt treg! Det passer utmerket for meg også. Da sees vi kl 17 utenfor garasjen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2009 Tusen takk Robin. Det gikk jo driit fort. Forresten, jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan man nullstiller laptelleren. Noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2009 Bare hyggelig det du! Si i fra om det er noe mer! Kanskje Jens vet hvordan? Mener jeg kodet inn dette på han sin også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2009 Ingen som kunne ha hjulpet meg med de samme tingene? Er en 09 B8.. Har også lyst på disse småtingene Er på "skisamling" med langrenns teamet mitt på Toppidrettssenteret i Oslo, så jeg er ganske mobil! Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...