hvilken chip hvor i 200tq?

Anbefalte innlegg

lurer på om noen som kan fortelle meg hvilken chip som skal stå hvor i hjernen, skal prøve med original chippen igjen for og se om det er programvaren som er feil...

 

står ikke 1-2 eller a-b på noen av de...

 

skulle nok skrevet noe på de når jeg tok de ut men etterpåklok er nå ikke alltid like greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står skrevet 1267356260 på den som jeg har merket med trykk.regener med den sitter i plata som map-sensoren sitter på. Den andre har nr. 1267356 462.

Kanskje ikke mye hjelp men...

Er så lenge siden jeg byttet at jeg ikke husker hva som var hvor.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om noen som kan fortelle meg hvilken chip som skal stå hvor i hjernen, skal prøve med original chippen igjen for og se om det er programvaren som er feil...

 

står ikke 1-2 eller a-b på noen av de...

 

skulle nok skrevet noe på de når jeg tok de ut men etterpåklok er nå ikke alltid like greit

 

Setter du feil så spretter turtellern opp på 7440 omdr og oljelampe begynner å lyse+pipe (når du skrur på tenninga). btdt, no harm done. Byttet over så ble det bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.