#1 Skrevet Juli 6, 2009 Hei I går var vinduet på førersiden litt pussig når jeg tok det opp. Gikk nesten helt opp, og gikk så ned igjen av seg selv. Sleit litt da med å få det opp.. I dag får jeg det ikke helt opp, punktum. Er ca. 1 cm glippe øverst.. Noen som kan gi meg noen tips til hva jeg må gjøre nå? Er heldigvis fint vær, foreløpig.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 Bump.. Begynner å komme noen mørke skyer her.. Må jo evt. ut å tape.. Men blir vel muligens en tur på Møller i morgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 Hvilken bil er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 Glemte visst å skrive det ja Audi A6 2000 mod. 1.9 TDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 Da er det nok vindusheverten som har tatt kvelden.. Kjent problem på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 Noe man lett kan bytte selv? Eller må jeg inn på Møller med bilen? Om noen har byttet en slik på denne bilen tar jeg gjerne imot tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2009 Trenger en vindushevert og 4 poppnagler.. Skal være fullt mulig å gjøre det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2009 Cool.. Må man ikke ha noe spes. utstyr for å "poppe"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2009 Jo, en poppnaglepistol.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2009 Er ruta løs når du dytter den frem og tilbake? Ikke inn og ut, men fremover og bakover. Hadde en bil engang der ruta var litt løs og da stod den skjevt i døra. Rettet litt på ruta så gikk den igjen. For stor motstand gjør at antiklem funksjonen slår inn, og ruta går litt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 8, 2009 Ja den virka litt løs da jeg kikka på den i går.. Hva kan man gjøre med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2009 Jo, en poppnaglepistol.. Hehe.. Hehe, DET var det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...