#1 Skrevet Juli 6, 2009 Har en 94 mod B4 80q. Har nå på sikt litt planer om å bygge om denne til den 2.2t siden jeg savner den mtoren og femmer lyden voldsomt. Det jeg lurer på er om understellet fra S2 coupè passer over på denne? Coupè var vel bygd på B3 chassis om jeg ikke husker feil. Planen er å kjøpe en donorbil, men gidder ikke kjøpe før jeg vet om det "bare" er å flytte delene over til 80'n. Evt hva kan jeg bruke fra S2 coupè på 80'n? Alle svar mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2009 Du kan bruke alt foran fra coupe, men bak må du nok ha deler fra enten sedan eller avant, mulig du kan bruke bare spindlene fra S2 om hjullagrene er like .. Så om du skal skaffe donorbil, ville kanskje en avant vært et greiere valg Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2009 Takk for raskt svar Da var det som jeg tenkte, men det er litt værre å finne en avant som donorbil. En coupè er så mye lettere. Får se om en finner en bakskadet coupè da og være på utkikk etter en avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...