#26 Skrevet Juli 17, 2009 ja jeg begynner å få dråpen nå.. men er en som sier han skal ha bilen med en gang jeg har fått til sette spjeldet.. så da blir jeg kvitt den regner jeg med:p menne uansett.. kan det være så enkelt som at VAG-COM ikke kan slette di 2 feilkodene?? at jeg må på verksted?? isåfall får vi nå se på mandag.. men hvordan kan jeg måle det gamle spjeldet isåfall?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 20, 2009 da har jeg vært hos den lokale VW forhandleren å fått fikset bilen.. var vag-comen som var problemet.. den fikk ikke justert spjeldet.. de fikset feilen på 10 min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2009 Supert det da, men da har du 2 gasspjeld nå da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 21, 2009 har 2 stk jah;) intrisert i å kjøpe det gamle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 21, 2009 har 2 stk jah;) intrisert i å kjøpe det gamle?? nei, hva skal jeg bruke det på? Naboens gti? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 21, 2009 tja;) hehe nej vet ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...