#1 Skrevet Juli 6, 2009 Hei, Har hatt en svært irriterende knirkelyd/pipelyd bak i avanten. Lyden kommer etter hva jeg kan høre fra demperene, og lyden kommer i dumper/fartsdumper etc. Byttet så dempere og fjærer, å problemet er ikke borte. Dvs det knirker mye mindre, men fremdeles ikke borte. Nå lurer jeg på om lyden kan komme fra noe annet, å spør dere om tips. Kanskje noen har vært borti lignende? - Kan det være noe foringer i bakstillinga? - Kan det være noe inne i bilen (bagasjen)? Noen åpenbare/kjente feil? Evt noen tips? Takker for alle innspill... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 Bumper denne... Ingen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 har samme problemet. kan det ligne lyden som en stein på bremseskiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2009 Hadde samme lyden på min A4 B5 og der var det ene foringen på øvre bærearm.... sluttet å knirke i regnvær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2009 Takker for tips begge to! Foring skal sjekkes ut! Grei jobb å evt bytte denne? Kanskje mulig å smøre, skal titte på det senere i dag! Mvh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2009 høres ut som foringer...hadde samme på rs2'n. byttet alle foringene bak med Powerflex polyurethane foringer. knirkinga forsvant, og utrolig digg forskjell med poly foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2009 stemmer for foringer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2009 Takker for fler innspill, går som sagt over foringer i kveld. Finnes det noe vidundermiddel som jeg kan bruke som smøring for å få frisket opp foringen i påvente av skifte? Utrolig irriterende.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2009 Takker for fler innspill, går som sagt over foringer i kveld. Finnes det noe vidundermiddel som jeg kan bruke som smøring for å få frisket opp foringen i påvente av skifte? Utrolig irriterende.. Mvh Jeg brukte bare noe crc på min og det holder en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...