Anbefalte innlegg

hvor har du fått den prisen? på møller fikk jeg beskjed om 3600pr stk. resultatet blir postet i denne tråden når jeg har fått sjekket rundt litt for regner med det ikke er bare jeg som ikke er inntrisert i og betale 7200kr for stk skiver:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen er på møller, men det er de orginal skivene uten hull å styr. De med hull ble dyrere som du har fått pris på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmmer vel det men med toll og frakt blir det vel dyrere en på møller. etter det jeg kjønner kommer vel dem på 3082kr pluss frakt pr skive. dette er dem vanlige skivene som møller tar ca2600 for. fikk mail fra brakes og turbofun men ingen kunne skaffe skiver til rs4. andre som har forslag til steder jeg kan sjekke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmmer vel det men med toll og frakt blir det vel dyrere en på møller. etter det jeg kjønner kommer vel dem på 3082kr pluss frakt pr skive. dette er dem vanlige skivene som møller tar ca2600 for. fikk mail fra brakes og turbofun men ingen kunne skaffe skiver til rs4. andre som har forslag til steder jeg kan sjekke?

 

Du kan jo prøve NBS på liertoppen....

De hullborrede har jeg ingen veil pris dessverre.... RS4 er jo ikke akkurat dusinvare så er sikkert ikke så stor omsetning at man får skiver til den overalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve å sende en mail til karen jeg nevner i dette inlegget:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154499

 

Han skaffet ihvertfall veldig billige orginale frontbremser til RS4 B7, godt mulig han kan gi gode priser på bakbremsene også. Er verdt et forsøk ihvertfall :)

 

Han trekker i fra engelsk moms og skriver en hyggelig verdi på fraktseddelen hvis du spør om det også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått noen svar ifra denne karen i Englad?

Isåfall hva hadde han, og til hvilke priser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner og vet at bremsene bak ikke er like viktige og oppgradere som forran. av natur gidder jeg ikke betale mere en jeg må for delene til bilen og det tror jeg at jeg ikke er alene om. får jo oppgraderings bremser bak(samme størelse men slissa skiver) for rundt 10lapper med kalippere og slissa skiver,klosser+stålomspunende slanger så da er det uaktuelt og kjøpe org skiver for 7200kr,men mulig det bare er meg:-)

 

Problemet på disse er at dem er uten handbrekk funksjon på caliperene. Da må du bygge / sette på ekstra calipere for det og = mer arbeid og mer kostnader.

 

ELLER har du funnet noe som har begge deler i en caliper(vanlig bremser med handbrekk funksjon)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt med på det du skriver her.

Jeg fikk ordnet en litt greiere pris på bremsene bak som gjorde at jeg gikk for denne løsningen. Jeg klarer dessverre ikke å ordne dette for andre.

Det blir interessant å se hvilken løsning du kommer frem til.

 

Forklar hva du har gjort da:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve å sende en mail til karen jeg nevner i dette inlegget:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154499

 

Han skaffet ihvertfall veldig billige orginale frontbremser til RS4 B7, godt mulig han kan gi gode priser på bakbremsene også. Er verdt et forsøk ihvertfall :)

 

Han trekker i fra engelsk moms og skriver en hyggelig verdi på fraktseddelen hvis du spør om det også :)

Denne karen får ikke tak på GmBh skivene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

€666 hvor mye er det i nkr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6062kr ink moms er jo 1200kr mindre en i norge men såkommer frakt i tilleg så er ikke mye billigere en i norge vil jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6062kr ink moms er jo 1200kr mindre en i norge men såkommer frakt i tilleg så er ikke mye billigere en i norge vil jeg tro

Hvor var det denne prisen kom ifra? Har du en link?

Og det bar GmBh bak bremsene her og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gmbh hos møller fikk jeg pris på 7200kr.4850kr+moms og frakt blir vel 6062+frakt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gmbh hos møller fikk jeg pris på 7200kr.4850kr+moms og frakt blir vel 6062+frakt eller?

 

Hvilke Møller da? Det var ikke den prisen jeg fikk, når jeg ringte d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du fikk?
Første gang jeg var i kontakt med dem så sa dem ca 18000kr/paret. Så da tenkte jeg ikke så mye mer på dem, trodde jeg skulle finne dem bedre og billigere andre plasser.

Fikk forsåvitt det og, men dem fikk aldri fingen ut, og da til ca 9000kr/paret.

Så ser jeg du har vært i kontakt med Møller og fått dem til 7200kr. Da ringte jeg igjen til Møller og sa at det var andre som har fått dem billigere enn dem 18000kr som jeg skulle få dem til. Da kom dem tilbake med en pris på 2stk. 8800,- inkl.mva.

Så hvorfor du har fått dem for 7200kr, er merkeligt. Kjøp sier jeg, fort :-)

Jeg skal oppgradere / tune bilen først, så tar jeg bremsene etterpå tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gmbh hos møller fikk jeg pris på 7200kr.4850kr+moms og frakt blir vel 6062+frakt eller?
Du kjøpte dem bremsene hos Møller?

Var det riktigte og til den prisen som du sier her?

 

har ikke handlet bremse skiver bak enda, men det kommer rett etter oppdatering / bytte av kommende deler.

 

Lurer bare da på om jeg må snart bestille dem ifra Møller da, for det er vel bestillings / leverings tid på 1-2uker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjøpte dem bremsene hos Møller?

Var det riktigte og til den prisen som du sier her?

 

har ikke handlet bremse skiver bak enda, men det kommer rett etter oppdatering / bytte av kommende deler.

 

Lurer bare da på om jeg må snart bestille dem ifra Møller da, for det er vel bestillings / leverings tid på 1-2uker?

 

Er nok vanligvis 2-3 ukers leveringstid da disse kommer direkte fra quattro og ikke fra det vanlige reservedelslageret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får hullborra for 5550kr pluss frakt og standard for 4855 pluss frakt herfrahttp://ultimot.de/

dette er jo ink tysk moms så mulig man kan få trekt ifra den så blir det jo enda billigere:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Trekker fram denne igjen. Det har sikkert hendt mye her siden 2011. Selv har jeg en noe off topic/hybridløsning. Rs4 bakbremsene er jo mer en gode nok for en B5. Har selv bygd om min 1,8T med komplette bremser fram og bak. Begynner å gå litt lei av å bruke alt for mye penger på bilen, så satte meg ned og forsket litt i diverse kataloger. Kom fram til at Audi A8 D3 har en bremseskive med 310mm diamter. Denne har 2-3mm for lite innpress/høyde og 2mm for lite diameter sammenlignet med RS4. Kjøpte et par hos bildeler.no for å prøve litt, ca 600kr per/stk. Med en skive mellom holder og hjullagerhus passet denne perfekt. A8 skiva har større sliteareal inn mot sentrum enn det holder/klosse griper over, men det er ok for meg. Har noen bilder i tråden om bilen min Nye Rs4 bakbremser

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 B5 og RS4 B7 bakbremsene funker fint de men kaliperene er stygge som fy....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.