#26 Skrevet Juli 11, 2011 Tar opp denne tråden igjen, da jeg behøver litt holdere selv. Fler med erfaringer eller tips? Har Thule 408 til Poloen, må bare jakte ned nye puter mot taket, og planen er å ha litt fulldemper og hardtail på taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 11, 2011 Thule 591 passer godt på hardtail hvis du ikke har for mye flaskeholdere og annet ræl på røret som den "spaken" på stativet skal festes fast i. For fulldempet ville jeg prøvd ut noe annet hvis du ikke har fulldempet hardtail-ramme (hvis du skjønner ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 12, 2011 Jeg har både hardtail og fulldemper med "rene" downtubes, så jeg ser ingen problemer med det. Men hvordan er kloens utforming? Er jo litt hydroformede rør (altså ikke rundt) på fulldemperen. Noen med innsikt i om Møller har Pro Ride for salg og pris, kontra andre gode utsalgssteder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 12, 2011 Thule ProRide 591 1243,- minus eventuelle rabatter på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 12, 2011 Takk Kjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...