#1 Skrevet Juli 7, 2009 Hadde det kanskje våre ein plan å prøvd å fått t ein lokallagsgrilling i sommer? Eg veit ikje me dokke andre som va på grillfesten i fjord, men eg hadde det heilt enormt gøy! Så kan me prata litt shitprat og bilprat, spisa, drikka, kosa okke.... U name it! Einaste me trenge e ein plass å ver og ngn grilla.. Hehe.. Tenke då at det blir ein grillfest der medlemman kan ta med sine bedre halvdela au så me kan inkludera dei au litt. Eller k seie dokke? Ngn som he ein jordflekk? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2009 Eg e med på grillfest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 Eg e me på alt som har med grilling! Bare det ikkje blir sista helgå i juli eller første i august! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 Någen som har stor hage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2009 Petter he vell halve rennesøy! Hehehe... Hage he eg ja, kjipt ann ligge i Hovsherad.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2009 Petter he vell halve rennesøy! Hehehe... Hage he eg ja, kjipt ann ligge i Hovsherad.. Eg har hage, men så ikkje for meg å ha grillfest/flatfyll der Ikkje akkurat sentralt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2009 eg e me men har desverre iche ein hage så e bruganes:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2009 Eg e og nok me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2009 Eg og e me....hvis eg isje e på ferie då. Ska til Sørlandet uke 30-31. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2009 Koselig med slike grillfester. Vi kan jo være på landet, hos bonden som vi kan låne lokale av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2009 Det er jo også en mulighet.. Dato jeg tenkte på er vell egentlig i slutten av august, begynnelsen av september når folk er kommet tilbake til jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2009 Det er jo også en mulighet.. Dato jeg tenkte på er vell egentlig i slutten av august, begynnelsen av september når folk er kommet tilbake til jobb? Sista helgå i august så e det Rudskogen for oss så ikkje ska i bryllup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2009 begynnelsen av september da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 10, 2009 begynnelsen av september da? Det e jo te høsten det.... Må jo få te ett eller aent i løpet av juli/august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2009 Andra helgå i august? 7-8 augut? Eg me! De andre heglgene i august e det treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 10, 2009 Passe fint for meg1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 11, 2009 7-8august passe fint for mg.. trur eg.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 11, 2009 Reiser på ferie 9 august, men har vi det 7 august passer det jo fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 11, 2009 Ah...dumt, passe aldri for meg disse grillfestene, men gjerna liga greit...hehe 7 august utgår for min del... men komme nok andre helger og griller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 13, 2009 Helgå 7 - 8 august passe fint for meg og !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 13, 2009 reise te Skien 7 august så d utgår nok for min del åg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 14, 2009 Eg og e me på grillfest 7 el. 8 august:) Någen så drasse me seg någe eyecandy eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 18, 2009 Haha, venta egentlig på at den kom Robin.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 18, 2009 Haha, venta egentlig på at den kom Robin.. hehe.. Hehehe! E isje skikkelige grillfest uden eyecandy vett'u: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 22, 2009 E det bestemt at lokallaget ska ha grillfest 7 eller 8 august då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...